Estrategias creativas y metacognitivas en el aprendizaje musical.
This article explores the relationships between musical performance and metacognitive development of musical literacy students at the School of Arts and Music at Universidad Sergio Arboleda. The field of interest is centered on a pilot that includes creative procedures, processes of musical transcri...
- Autores:
-
Roa Ordóñez, Henry
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad Sergio Arboleda
- Repositorio:
- Repositorio U. Sergio Arboleda
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usergioarboleda.edu.co:11232/701
- Acceso en línea:
- https://doi.org/10.22518/16578953.544
http://hdl.handle.net/11232/701
- Palabra clave:
- Música - Enseñanza - Metodología
Música - Aprendizaje de memoria
Universidad Sergio Arboleda - Escuela de Artes y Música
metacognición
creatividad
competencias
solfeo
metacognition
creativity
competences
sol-fa
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia (CC BY-NC-ND 2.5 CO)