El valor agregado de la educación superior en la formación en segunda lengua en Colombia.

This paper presents a model to measure the added value of higher education in Colombia, discriminated by areas of knowledge of academic programs. This is used to assess the quality of the education system at this level, specifically in the english language proficiency; having as a regulatory framewo...

Full description

Autores:
Rodríguez Revilla, Ramiro
López Cuevas, Diana Carolina
Tipo de recurso:
Article of investigation
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Universidad Sergio Arboleda
Repositorio:
Repositorio U. Sergio Arboleda
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usergioarboleda.edu.co:11232/688
Acceso en línea:
https://doi.org/10.22518/16578953.538
http://hdl.handle.net/11232/688
Palabra clave:
Inglés - Enseñanza - Método bilingüe - Colombia
Lenguaje y educación
Bilingüismo
calidad de la educación
modelos de valor agregado
bilingüismo
education quality
added value models
bilingualism
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia (CC BY-NC-ND 2.5 CO)