El valor agregado de la educación superior en la formación en segunda lengua en Colombia.
This paper presents a model to measure the added value of higher education in Colombia, discriminated by areas of knowledge of academic programs. This is used to assess the quality of the education system at this level, specifically in the english language proficiency; having as a regulatory framewo...
- Autores:
-
Rodríguez Revilla, Ramiro
López Cuevas, Diana Carolina
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad Sergio Arboleda
- Repositorio:
- Repositorio U. Sergio Arboleda
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usergioarboleda.edu.co:11232/688
- Acceso en línea:
- https://doi.org/10.22518/16578953.538
http://hdl.handle.net/11232/688
- Palabra clave:
- Inglés - Enseñanza - Método bilingüe - Colombia
Lenguaje y educación
Bilingüismo
calidad de la educación
modelos de valor agregado
bilingüismo
education quality
added value models
bilingualism
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia (CC BY-NC-ND 2.5 CO)