Estado del arte sobre tutorías.

This article is an improvement of the research project being conducted by the Educational Research Group of the Universidad Sergio Arboleda (INVEDUSA) on academic tutorship. In this article are presented a state of the art; some practices and programs that advanced; both nationally and international...

Full description

Autores:
Molina Bernal, Irma Amalia
Tipo de recurso:
Article of investigation
Fecha de publicación:
2012
Institución:
Universidad Sergio Arboleda
Repositorio:
Repositorio U. Sergio Arboleda
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usergioarboleda.edu.co:11232/254
Acceso en línea:
https://doi.org/10.22518/16578953.98
http://hdl.handle.net/11232/254
Palabra clave:
Tutores y tutorías (Educación)
Enseñanza correctiva
Pedagogía
tutorías académicas
formación docente
experiencias
prácticas
academic tutorship
teacher training
experience
practices
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia (CC BY-NC-ND 2.5 CO)