Estado del arte sobre tutorías.
This article is an improvement of the research project being conducted by the Educational Research Group of the Universidad Sergio Arboleda (INVEDUSA) on academic tutorship. In this article are presented a state of the art; some practices and programs that advanced; both nationally and international...
- Autores:
-
Molina Bernal, Irma Amalia
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad Sergio Arboleda
- Repositorio:
- Repositorio U. Sergio Arboleda
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usergioarboleda.edu.co:11232/254
- Acceso en línea:
- https://doi.org/10.22518/16578953.98
http://hdl.handle.net/11232/254
- Palabra clave:
- Tutores y tutorías (Educación)
Enseñanza correctiva
Pedagogía
tutorías académicas
formación docente
experiencias
prácticas
academic tutorship
teacher training
experience
practices
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia (CC BY-NC-ND 2.5 CO)