Teorías implícitas y explícitas en los procesos de enseñanza y aprendizaje del solfeo.
This study explores the characteristics of similarity and divergence between the pedagogical discourse of teachers and their performance in the classroom, from the different educational paradigms that guide, today, the educational events. The teaching and learning of music theory constitute the back...
- Autores:
-
Roa Ordoñez, Henry
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Universidad Sergio Arboleda
- Repositorio:
- Repositorio U. Sergio Arboleda
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usergioarboleda.edu.co:11232/573
- Acceso en línea:
- https://doi.org/10.22518/16578953.148
http://hdl.handle.net/11232/573
- Palabra clave:
- Notación musical - Enseñanza
Solfeo - Enseñanza
Música - Enseñanza
Teoría implicita y explicita
solfeo
paradigma
currículo
implicit and explicit theory
music theory
paradigm
curriculum
solfege
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia (CC BY-NC-ND 2.5 CO)