El marketing digital como herramienta para posicionarlas Pymes de comercio al por menor de artículos deportivos en el sector del Valle de Aburra Sur del área metropolitana de Antioquia

Marketing has changed throughout history, the previous ways were television, press and radio, which were the most common means of promoting a product. In the modern world the Internet has taken over with applications, smartphones, tablets, etc. Although it is true, that the world is immersing itself...

Full description

Autores:
Naranjo Martínez, María Fernanda
Arbeláez Zapata, Juan David
Tipo de recurso:
Tesis
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universitaria Minuto De Dios - Uniminuto
Repositorio:
Repositorio institucional UNIMINUTO
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.uniminuto.edu:10656/15394
Acceso en línea:
https://repository.uniminuto.edu/handle/10656/15394
Palabra clave:
Digital
estrategia
internet
marketing
Pymes
Digital
strategy
Internet
marketing
sme
MERCADEO
PLANFICACIÓN EMPRESARIAL
MICROEMPRESAS
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia