El marketing digital como herramienta para posicionarlas Pymes de comercio al por menor de artículos deportivos en el sector del Valle de Aburra Sur del área metropolitana de Antioquia
Marketing has changed throughout history, the previous ways were television, press and radio, which were the most common means of promoting a product. In the modern world the Internet has taken over with applications, smartphones, tablets, etc. Although it is true, that the world is immersing itself...
- Autores:
-
Naranjo Martínez, María Fernanda
Arbeláez Zapata, Juan David
- Tipo de recurso:
- Tesis
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universitaria Minuto De Dios - Uniminuto
- Repositorio:
- Repositorio institucional UNIMINUTO
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.uniminuto.edu:10656/15394
- Acceso en línea:
- https://repository.uniminuto.edu/handle/10656/15394
- Palabra clave:
- Digital
estrategia
internet
marketing
Pymes
Digital
strategy
Internet
marketing
sme
MERCADEO
PLANFICACIÓN EMPRESARIAL
MICROEMPRESAS
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia