New instructional formats for media literacy education: A retrospective analysis of projects based on gamification, exploration, and multiformats.
Capítulo completo en acceso abierto que hace parte de la obra Media and information literacy for the public good: UNESCO MILID Yearbook 2023.
- Autores:
-
Tejedo, Santiago
Cervi, Laura
Pulido, Cristina
Tayie, Sally
- Tipo de recurso:
- Part of book
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Corporación Universitaria Minuto De Dios - Uniminuto
- Repositorio:
- Repositorio institucional UNIMINUTO
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.uniminuto.edu:10656/19544
- Acceso en línea:
- https://repository.uniminuto.edu/handle/10656/19544
https://doi.org/10.26620/uniminuto/978-958-763-705-2.cap.12
- Palabra clave:
- Video juegos
Desarrollo del formato de instrucción
Proyecto basado aprendiendo
España
374.0124
Instructional format development
Video games
Project-based learning
Spain
Literacy (Education) — Case Studies
Primary Education
Education and Development
Vocational Training
Media Literacy
Adult Literacy — Research
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)