Gestión del Conocimiento de Social Media Marketing, para Aumentar las Ventas de las Micro-empresas de Servicios, Cuyos Clientes son Parte de una Comunidad Universitaria. Caso Ciudad de Puebla

Social networks offer important benefits marketing terms, among the most important is the detailed markets segmentation and low publicity costs. Despite this, SMEs, which represent a high index in Mexico, do not have the knowledge to fully exploit the benefits of social media marketing. The objectiv...

Full description

Autores:
Moreno Cortés, Karla Coré
Romano Cadena, María Martha del Socorro
García Alarcón, María del Refugio
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad de los Llanos
Repositorio:
Repositorio Digital Universidad de los LLanos
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unillanos.edu.co:001/1707
Acceso en línea:
https://repositorio.unillanos.edu.co/handle/001/1707
Palabra clave:
SOCIAL MEDIA MARKETING
VENTA DE SERVICIOS
COMUNIDAD UNIVERSITARIA
MICROEMPRESARIOS
Revista GEON
Gestión
Rights
closedAccess
License
Universidad de los Llanos, 2020