Gestión del Conocimiento de Social Media Marketing, para Aumentar las Ventas de las Micro-empresas de Servicios, Cuyos Clientes son Parte de una Comunidad Universitaria. Caso Ciudad de Puebla
Social networks offer important benefits marketing terms, among the most important is the detailed markets segmentation and low publicity costs. Despite this, SMEs, which represent a high index in Mexico, do not have the knowledge to fully exploit the benefits of social media marketing. The objectiv...
- Autores:
-
Moreno Cortés, Karla Coré
Romano Cadena, María Martha del Socorro
García Alarcón, María del Refugio
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad de los Llanos
- Repositorio:
- Repositorio Digital Universidad de los LLanos
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unillanos.edu.co:001/1707
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unillanos.edu.co/handle/001/1707
- Palabra clave:
- SOCIAL MEDIA MARKETING
VENTA DE SERVICIOS
COMUNIDAD UNIVERSITARIA
MICROEMPRESARIOS
Revista GEON
Gestión
- Rights
- closedAccess
- License
- Universidad de los Llanos, 2020