Innovación en Mercadeo de las Empresas Exportadoras Agroindustriales de la Ciudad de Villavicencio
The OM Market Orientation involves mixing two organizational aspects : the functional and strategic in two dimensions that typify , a cognitive character a dichotomy between philosophy / business culture aside , and knowledge / intelligence the other. The behavioral dimension is divided into a proce...
- Autores:
-
Riveros Castañeda, Jenny Milena
Ospina Infante, Rafael
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2013
- Institución:
- Universidad de los Llanos
- Repositorio:
- Repositorio Digital Universidad de los LLanos
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unillanos.edu.co:001/1659
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unillanos.edu.co/handle/001/1659
- Palabra clave:
- Marketing
Mercado
Orientación
Innovación
Internacional
Revista GEON
Gestión
- Rights
- closedAccess
- License
- Universidad de los Llanos, 2020