La comunicación como estrategia de diferenciación competitiva

Problematic: Competitiveness in the market follows a growing trend due to global phenomena that have implications for the organizational scenario. In this context, organizational communication comes into play as a tool for adapting to these changes. Although there are important studies on the subjec...

Full description

Autores:
Zevallos Oscco, Yosselin
Collado Vargas, Juan Alberto
Tito Huamani, Pedro Leonardo
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad de los Llanos
Repositorio:
Repositorio Digital Universidad de los LLanos
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unillanos.edu.co:001/1937
Acceso en línea:
https://doi.org/10.22579/23463910.757
Palabra clave:
M14 Cultura corporativa; diversidad; responsabilidad social; M31 Marketing; L25 Rendimiento de la empresa: tamaño, diversificación y alcance
competitividad
comunicación
diferenciación
empresa
estrategia
gestión
stakeholders
M14 Corporate Culture; Diversity; Social Responsibility; M31 Marketing; L25 Firm Performance: Size, Diversification, and Scope
communication
company
competitiveness
diferentiation
management
stakeholders
strategy
Rights
openAccess
License
Yosselin Zevallos Oscco, Juan Alberto Collado Vargas, Pedro Leonardo Tito Huamani - 2022