La comunicación como estrategia de diferenciación competitiva
Problematic: Competitiveness in the market follows a growing trend due to global phenomena that have implications for the organizational scenario. In this context, organizational communication comes into play as a tool for adapting to these changes. Although there are important studies on the subjec...
- Autores:
-
Zevallos Oscco, Yosselin
Collado Vargas, Juan Alberto
Tito Huamani, Pedro Leonardo
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad de los Llanos
- Repositorio:
- Repositorio Digital Universidad de los LLanos
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unillanos.edu.co:001/1937
- Acceso en línea:
- https://doi.org/10.22579/23463910.757
- Palabra clave:
- M14 Cultura corporativa; diversidad; responsabilidad social; M31 Marketing; L25 Rendimiento de la empresa: tamaño, diversificación y alcance
competitividad
comunicación
diferenciación
empresa
estrategia
gestión
stakeholders
M14 Corporate Culture; Diversity; Social Responsibility; M31 Marketing; L25 Firm Performance: Size, Diversification, and Scope
communication
company
competitiveness
diferentiation
management
stakeholders
strategy
- Rights
- openAccess
- License
- Yosselin Zevallos Oscco, Juan Alberto Collado Vargas, Pedro Leonardo Tito Huamani - 2022