Categorización de los Establecimientos Según los Valores Agregados Percibidos por el Consumidor en Niveles Socioeconómicos 3 y 4 en Bogotá, Colombia

This article is the result of a research, whose main objective was to identify the category of retail distribution channels, according to the added values perceived by consumers of socioeconomic levels 3 and 4 of Suba District in Bogota. It was carried an exploratory qualitative investigation out, w...

Full description

Autores:
Riveros Polania, Gustavo
Pedraza, Camilo
Barrero, Yessica
Aguilar, Ana María
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad de los Llanos
Repositorio:
Repositorio Digital Universidad de los LLanos
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unillanos.edu.co:001/1693
Acceso en línea:
https://repositorio.unillanos.edu.co/handle/001/1693
Palabra clave:
CANALES DE DISTRIBUCION
VALORES PERCIBIDOS
CATEGORIZACION DE ESTABLECIMIENTOS
CONSUMO
Revista GEON
Gestión
Rights
closedAccess
License
Universidad de los Llanos, 2020