Currículo y afrocolombianidad en la formación pedagógica de estudiantes de etnoeducación en dos universidades de Colombia

In recent decades there has been an interest in claiming Afro identity in different social, political and educational settings, thus opening ways for the inclusion of their cultural and pedagogical knowledge in the construction of curricula and curricula for teacher training and professionalization....

Full description

Autores:
Andrade Amaya, Eva Sandry
Vence Ricardo, María Camila
Duarte Orozco, Mario Alejandro
Tipo de recurso:
Article of investigation
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Institución Universitaria Antonio Jose Camacho
Repositorio:
Repositorio Uniajc
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uniajc.edu.co:uniajc/111
Acceso en línea:
https://repositorio.uniajc.edu.co/handle/uniajc/111
Palabra clave:
Currículo
Formación
Afrodescendientes
Diversidad cultural
Training
Afro-descendants
cultural diversity
Curriculum
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/