Currículo y afrocolombianidad en la formación pedagógica de estudiantes de etnoeducación en dos universidades de Colombia
In recent decades there has been an interest in claiming Afro identity in different social, political and educational settings, thus opening ways for the inclusion of their cultural and pedagogical knowledge in the construction of curricula and curricula for teacher training and professionalization....
- Autores:
-
Andrade Amaya, Eva Sandry
Vence Ricardo, María Camila
Duarte Orozco, Mario Alejandro
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Institución Universitaria Antonio Jose Camacho
- Repositorio:
- Repositorio Uniajc
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniajc.edu.co:uniajc/111
- Acceso en línea:
- https://repositorio.uniajc.edu.co/handle/uniajc/111
- Palabra clave:
- Currículo
Formación
Afrodescendientes
Diversidad cultural
Training
Afro-descendants
cultural diversity
Curriculum
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/