Didactic Sequence for the Use of a Video game streaming-based Methodology to Teach Vocabulary to Eleventh Grade Students of a Public Institution in Dosquebradas
This paper presents a didactic sequence which is aimed at developing a video game streaming-based methodology that intends to create a new way of learning English based on the likes of this new generation. The expected results will be that professors and students will find this methodology helpful t...
- Autores:
-
Bedoya Giraldo, Juan Daniel
Gutiérrez, Juan Camilo
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Tecnológica de Pereira
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UTP
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.utp.edu.co:11059/14396
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11059/14396
https://repositorio.utp.edu.co/home
- Palabra clave:
- 370 - Educación::375 - Currículos
Metodos de enseñanza
Materiales de enseñanza
Enseñanza bilingüe
Proyecto bilingüe
Enseñanza y Aprendizaje de inglés
Streaming
Instrucción basada en tareas
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)