The Development of Oral Skills of ninth-grade students through a Didactic Sequence of Science based on CLIL
The current study aimed at determining the incidence of a Didactic Sequence based on CLIL in the oral production of expository texts in English. To design the implementation of the Didactic Sequence, the theories by Camps (2003), Perez-Abril, and Rincón (2009), Tobón et al (2010), Monserrat (2010),...
- Autores:
-
Hurtado Benítez, Ana Milena
Naranjo García, Olga Lucía
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Tecnológica de Pereira
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UTP
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.utp.edu.co:11059/14889
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11059/14889
https://repositorio.utp.edu.co/home
- Palabra clave:
- 370 - Educación::373 - Educación secundaria
Enseñanza bilingüe
Secuencia didáctica
Habilidades orales
Texto expositivo
Secuencia didáctica
Oralidad
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)