The Development of Oral Skills of ninth-grade students through a Didactic Sequence of Science based on CLIL

The current study aimed at determining the incidence of a Didactic Sequence based on CLIL in the oral production of expository texts in English. To design the implementation of the Didactic Sequence, the theories by Camps (2003), Perez-Abril, and Rincón (2009), Tobón et al (2010), Monserrat (2010),...

Full description

Autores:
Hurtado Benítez, Ana Milena
Naranjo García, Olga Lucía
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Tecnológica de Pereira
Repositorio:
Repositorio Institucional UTP
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.utp.edu.co:11059/14889
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11059/14889
https://repositorio.utp.edu.co/home
Palabra clave:
370 - Educación::373 - Educación secundaria
Enseñanza bilingüe
Secuencia didáctica
Habilidades orales
Texto expositivo
Secuencia didáctica
Oralidad
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)