Gender representation in english language teaching materials: a descriptive case study

This research explores gender practices in English Language Teaching (ELT) settings, particularly in the Colombian context. While gender dynamics in education environments have been discussed internationally, there is a need for further exploration in Colombia to foster an inclusive society. This qu...

Full description

Autores:
Agudelo García, Melany
Sánchez Jacome, Felipe Eduardo
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Tecnológica de Pereira
Repositorio:
Repositorio Institucional UTP
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repositorio.utp.edu.co:11059/14745
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11059/14745
https://repositorio.utp.edu.co/home
Palabra clave:
Materiales de enseñanza de inglés
Estudios culturales en educación
Enseñanza inclusiva
Materiales de enseñanza de inglés
Estudios culturales en educación
Enseñanza inclusiva
Gender Dynamics
Gender Biases
Inclusiveness
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)