Gender representation in english language teaching materials: a descriptive case study
This research explores gender practices in English Language Teaching (ELT) settings, particularly in the Colombian context. While gender dynamics in education environments have been discussed internationally, there is a need for further exploration in Colombia to foster an inclusive society. This qu...
- Autores:
-
Agudelo García, Melany
Sánchez Jacome, Felipe Eduardo
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Tecnológica de Pereira
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UTP
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.utp.edu.co:11059/14745
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11059/14745
https://repositorio.utp.edu.co/home
- Palabra clave:
- Materiales de enseñanza de inglés
Estudios culturales en educación
Enseñanza inclusiva
Materiales de enseñanza de inglés
Estudios culturales en educación
Enseñanza inclusiva
Gender Dynamics
Gender Biases
Inclusiveness
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)