The language of dance: A didactic sequence for the creation of a dance workshop in a bilingual environment
The purpose of this project is to design a didactic sequence for the creation of a bilingual dance workshop for ninth grade students at a public school in Colombia with extracurricular schedules, where participants will practice their English language skills. Additionally, it is proposed to reflect...
- Autores:
-
Botero Marín, Karol Nathaly
Restrepo Maya, Pablo Andrés
Restrepo Maya
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Tecnológica de Pereira
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UTP
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.utp.edu.co:11059/14014
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11059/14014
https://repositorio.utp.edu.co/home
- Palabra clave:
- 420 - Inglés e inglés antiguo
Enseñanza - Método biblingue
Inglés - Enseñanza
Bilingüismo
Bilingual environments
Body language
Didactic sequence
Oral production
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)