Usage of Project-Based Learning to Foster Awareness on Interculturality in a Seventh Grade in a Public High School in Pereira

This classroom project aims to describe the effectiveness of a project-based learning approach on the development of intercultural communicative competences in a seventh grade in “Institutión Educativa Suroriental” high school from Pereira, Risaralda. The selected seventh grade course was composed o...

Full description

Autores:
Moreno Villazana, Sebastián
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Tecnológica de Pereira
Repositorio:
Repositorio Institucional UTP
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repositorio.utp.edu.co:11059/14830
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11059/14830
https://repositorio.utp.edu.co/home
Palabra clave:
370 - Educación::371 - Escuelas y actividades; educación especial
Aprendizaje Basado en Proyectos
Educación intercultural
Innovación Educativa
Interculturality
Project-based learning
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)