Usage of Project-Based Learning to Foster Awareness on Interculturality in a Seventh Grade in a Public High School in Pereira
This classroom project aims to describe the effectiveness of a project-based learning approach on the development of intercultural communicative competences in a seventh grade in “Institutión Educativa Suroriental” high school from Pereira, Risaralda. The selected seventh grade course was composed o...
- Autores:
-
Moreno Villazana, Sebastián
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Tecnológica de Pereira
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UTP
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.utp.edu.co:11059/14830
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11059/14830
https://repositorio.utp.edu.co/home
- Palabra clave:
- 370 - Educación::371 - Escuelas y actividades; educación especial
Aprendizaje Basado en Proyectos
Educación intercultural
Innovación Educativa
Interculturality
Project-based learning
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)