La honda bilingüe lectora: building a bilingual ecosystem through social work in a rural community of Pereira
This didactic sequence aims to describe the impact of creating a bilingual ecosystem in the rural community of La Honda through social work, mediated by Content and Language Integrated Learning (CLIL) approach. La Honda Bilingüe Lectora is one of five English workshops whose target population are fi...
- Autores:
-
Cardona Arredondo, Wilson Alejandro
Castaño Cardona, Luisa Fernanda
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Tecnológica de Pereira
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UTP
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.utp.edu.co:11059/14290
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11059/14290
https://repositorio.utp.edu.co/home
- Palabra clave:
- 370 - Educación::371 - Escuelas y actividades; educación especial
Aprendizaje cooperativo
Educación rural
Metodo bilingüe
Literatura infantil
Escuela nueva
Educación rural
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)