Evaluación del nivel de calidad de las empresas de servicio que impactan en el sector turístico de Cartagena de Indias
The aim of this paper is to do a study of quality level measuring offered by different companies which interact in the tourism segment of the city of Cartagena de Indias in sectors as: Restaurants, clothing stores, Clubs and Cafe Internet, as a step to know the level of customer satisfaction and thu...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2009
- Institución:
- Universidad Tecnológica de Bolívar
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UTB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.utb.edu.co:20.500.12585/3418
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/20.500.12585/3418
- Palabra clave:
- Satisfacción del consumidor
Turismo -- Cartagena de Indias -- Industria
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/