Banks on twitter
This paper aims to understand the structure and the dynamics of customer interactions with banks by social media. We use those interactions as a proxy to develop a social media strategy with visual analytics tools. Thus, this paper presents a visual analytics evaluation for some Colombian banks to i...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad de Bogotá Jorge Tadeo Lozano
- Repositorio:
- Expeditio: repositorio UTadeo
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:expeditiorepositorio.utadeo.edu.co:20.500.12010/28011
- Acceso en línea:
- https://jestec.taylors.edu.my/Vol%2017%20Issue%201%20February%20%202022/17_1_11.pdf
http://hdl.handle.net/20.500.12010/28011
http://expeditiorepositorio.utadeo.edu.co
- Palabra clave:
- Banking
Competitive intelligence
Data visualization
Redes sociales en línea
Bases de datos
Minería de datos
- Rights
- License
- Abierto (Texto Completo)