Percepción del servicio público, evaluación para mejora del servidor municipal en SLP 2022
This is a quantitative and cross-sectional study on the perception of municipal public services in a population of less than 50,000 inhabitants, the results indicate that the confidence inspired by the public servant 55.4%, the understanding of the needs 55.4% and the kindness of satisfactory attent...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad de Bogotá Jorge Tadeo Lozano
- Repositorio:
- Expeditio: repositorio UTadeo
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:expeditiorepositorio.utadeo.edu.co:20.500.12010/31427
- Acceso en línea:
- https://ciencialatina.org/index.php/cienciala/article/view/4077/6202
http://hdl.handle.net/20.500.12010/31427
https://doi.org/10.37811/cl_rcm.v6i6.4077
- Palabra clave:
- métodos de evaluación; percepción; políticas públicas; servicios gubernamentales
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