Percepción del servicio público, evaluación para mejora del servidor municipal en SLP 2022

This is a quantitative and cross-sectional study on the perception of municipal public services in a population of less than 50,000 inhabitants, the results indicate that the confidence inspired by the public servant 55.4%, the understanding of the needs 55.4% and the kindness of satisfactory attent...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad de Bogotá Jorge Tadeo Lozano
Repositorio:
Expeditio: repositorio UTadeo
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:expeditiorepositorio.utadeo.edu.co:20.500.12010/31427
Acceso en línea:
https://ciencialatina.org/index.php/cienciala/article/view/4077/6202
http://hdl.handle.net/20.500.12010/31427
https://doi.org/10.37811/cl_rcm.v6i6.4077
Palabra clave:
métodos de evaluación; percepción; políticas públicas; servicios gubernamentales
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