Classifying incoming customer messages for an e-commerce site using supervised learning
Throughout the world, the provision of online goods and services has increased significantly over the last few years. We consider the case of Tango Discos, a small company in Colombia that sells entertainment products through an e-commerce website and receives customer messages through various chann...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad de Bogotá Jorge Tadeo Lozano
- Repositorio:
- Expeditio: repositorio UTadeo
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:expeditiorepositorio.utadeo.edu.co:20.500.12010/27756
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/20.500.12010/27756
http://expeditio.utadeo.edu.co
- Palabra clave:
- E-Commerce
Comercio electrónico -- Tesis y disertaciones académicas
Comercio electrónico -- Medidas de seguridad -- Tesis y disertaciones académicas
Minería de datos -- Tesis y disertaciones académicas
- Rights
- License
- Abierto (Texto Completo)