Diseño y aplicación de un instrumento de evaluación formativa basado en aprendizaje significativo en una IED del municipio de La Mesa, Cundinamarca

The learning- teaching process is conformed by multiple components, but the most sensitive of all is the evaluation undeniably, maximum when it's incorporated like a part of learning process and not only with an outcome measure. Accordingly, evaluation should be a teachers' concern as the...

Full description

Autores:
Duarte Cuellar, Mónica Adriana
López Osorio, Javier Ambrosio
Moncada Ortega, Constanza del Pilar
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Universidad de los Andes
Repositorio:
Séneca: repositorio Uniandes
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61322
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/1992/61322
Palabra clave:
Aprendizaje significativo
Escuelas públicas
Evaluación de estudiantes
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional