Diseño y aplicación de un instrumento de evaluación formativa basado en aprendizaje significativo en una IED del municipio de La Mesa, Cundinamarca
The learning- teaching process is conformed by multiple components, but the most sensitive of all is the evaluation undeniably, maximum when it's incorporated like a part of learning process and not only with an outcome measure. Accordingly, evaluation should be a teachers' concern as the...
- Autores:
-
Duarte Cuellar, Mónica Adriana
López Osorio, Javier Ambrosio
Moncada Ortega, Constanza del Pilar
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61322
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/61322
- Palabra clave:
- Aprendizaje significativo
Escuelas públicas
Evaluación de estudiantes
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional