Horarios de clase y desempeño estudiantil : evidencia cuasiexperimental de la práctica distribuida
¿Do class schedules affect student performance? Appealing to the Distributed Practice Effect (DPE), learning and memory are expected to improve when moving from massive study sessions to sessions distributed over time. Using data from Universidad Tecnológica de Bolívar (UTB) in Cartagena, Colombia,...
- Autores:
-
Díaz-Canedo, Luis C.
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/50889
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/50889
- Palabra clave:
- Jornada escolar
Rendimiento académico
Estrategias de aprendizaje
Economía
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/