Educación en tiempos de Covid-19 : análisis sociocognitivo crítico del discurso

This article summarizes research whose objective was to analyze how the documentary corpus associated with the Learn at Home strategy reproduces the relationships of power, control, social-educational inequality and exclusion in its recipients. This analysis uses legal-administrative, institutional,...

Full description

Autores:
Rojas Pacheco, Adolfo Eleazar
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad de los Andes
Repositorio:
Séneca: repositorio Uniandes
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/50914
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/1992/50914
Palabra clave:
Educación
Cuarentena planetaria y educación
COVID-19 (Enfermedad)
Planes de estudio
Sociología de la educación
Investigación cualitativa
Bogotá (Colombia)
Educación / Licenciaturas
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional