Educación en tiempos de Covid-19 : análisis sociocognitivo crítico del discurso
This article summarizes research whose objective was to analyze how the documentary corpus associated with the Learn at Home strategy reproduces the relationships of power, control, social-educational inequality and exclusion in its recipients. This analysis uses legal-administrative, institutional,...
- Autores:
-
Rojas Pacheco, Adolfo Eleazar
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/50914
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/50914
- Palabra clave:
- Educación
Cuarentena planetaria y educación
COVID-19 (Enfermedad)
Planes de estudio
Sociología de la educación
Investigación cualitativa
Bogotá (Colombia)
Educación / Licenciaturas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional