Desde la problematización del entorno, hacia el diálogo de saberes : promover la toma de conciencia de la condición histórica de sujeto, con estudiantes de cuarto de primaria
The goal of this project is to answer the question about how to promote the critical consciousness of the historical condition of subject, with a group of children from an public school in Bogotá, Colombia. To achieve this, the work is focused chiefly the precepts from participatory action research...
- Autores:
-
Garzón Moreno, Carolina
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61834
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/61834
- Palabra clave:
- Conciencia cultural
Educación primaria
Tecnología educativa
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional