Aprendizaje desde el error en la enseñanza del álgebra con apoyo de una estrategia tecnopedagógica, en estudiantes de octavo grado

Error in learning has been approached from different perspectives. One of these is that of Sanmartí (2007) who expresses: error is useful, it is convenient to stimulate its expression so that it can be detected, understood and its regulation favored. However, in many educational environments, volunt...

Full description

Autores:
Moreno Cárdenas, Sandra Liliana
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad de los Andes
Repositorio:
Séneca: repositorio Uniandes
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/50922
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/1992/50922
Palabra clave:
Algebra
Matemáticas
Tecnologías de información y comunicaciones
Investigación acción en educación
Educación / Licenciaturas
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional