A knowledge base of language assessment literacy for Colombian teachers of English
This study suggests a proposal for the knowledge base of LAL that all language teaching programs in Colombia could include so that future language teachers will be able to carry out sound assessment practices in their classrooms.
- Autores:
-
Hernández Ocampo, Sonia Patricia
- Tipo de recurso:
- Doctoral thesis
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/58507
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/58507
- Palabra clave:
- Language assessment literacy
Classroom-based assessment
Language teacher education
Knowledge base
Competencia en evaluación en lenguas
Evaluación en el salón de clases
Formación de profesores de lengua
Conocimiento base
Formación de profesores
Educación / Licenciaturas
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional