Evaluación de un programa de formación de profesores de matemáticas de secundaria y media: prácticas de planificación e implementación
Evaluating teacher training programs is important because it allows, among other things, to appreciate the relevance of the design and implementation of the programs to the training needs and to assess whether the expected changes in the curricular practices of the participants have been achieved. T...
- Autores:
-
Pinzón Ricaurte, Álvaro Andrés
- Tipo de recurso:
- Doctoral thesis
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/51487
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/51487
- Palabra clave:
- Formación profesional de maestros
Profesores de matemáticas
Prácticas de la enseñanza
Matemáticas
Universidad de los Andes (Colombia)
Educación / Licenciaturas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional