El aprendizaje basado en problemas : una estrategia de enseñanza y aprendizaje para promover la comprensión lectora en inglés
The present study intends to transform my pedagogical practice through the implementation of Problem Based Learning (PBL) in order to promote reading comprehension in English among the students of eleventh grade at a public high School in Bogotá. PBL was implemented as a teaching-learning strategy f...
- Autores:
-
David Cañizares, Paula Jakeline
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61372
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/61372
- Palabra clave:
- Aprendizaje basado en problemas
Aprendizaje combinado
Inglés
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional