An experience of vocabulary teaching in an english immersion class in a public school in Bogotá
The action research is a model that allows teachers to improve their educational practice from a critical reflection. After making observations in the seventh and ninth grades of the Enrique Olaya Herrera school in the immersion classroom, it was evident that the students had a limited vocabulary th...
- Autores:
-
Villamizar Palacio, Ingrid Bibiana
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/31007
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/31007
- Palabra clave:
- English vocabulary
Action research
Pronunciation
Inglés - Vocabulario
Adquisición de segundo lenguaje
Inglés - Enseñanza
Lenguas y Cultura
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/