Formación docente : un camino en la búsqueda de reflexiones en torno a las prácticas evaluativas en la IED Ricardo Hinestrosa Daza de la Vega

The evaluation of learning is perhaps one of the most sensitive issues in teaching, as it is one of the most discussed and controversial aspects of teaching. This is due, among other things, to the multiple approaches, visions and conceptions that we have of it and that clearly constitutes a factor...

Full description

Autores:
Guáqueta Bernal, Andrés Gustavo
Rincón Neita, Wolfang Ernesto
Vásquez, Eduardo Forero
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Universidad de los Andes
Repositorio:
Séneca: repositorio Uniandes
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61236
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/1992/61236
Palabra clave:
Educación secundaria
Evaluación de estudiantes
Formación profesional de maestros
Prácticas de la enseñanza
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional