Formación docente : un camino en la búsqueda de reflexiones en torno a las prácticas evaluativas en la IED Ricardo Hinestrosa Daza de la Vega
The evaluation of learning is perhaps one of the most sensitive issues in teaching, as it is one of the most discussed and controversial aspects of teaching. This is due, among other things, to the multiple approaches, visions and conceptions that we have of it and that clearly constitutes a factor...
- Autores:
-
Guáqueta Bernal, Andrés Gustavo
Rincón Neita, Wolfang Ernesto
Vásquez, Eduardo Forero
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61236
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/61236
- Palabra clave:
- Educación secundaria
Evaluación de estudiantes
Formación profesional de maestros
Prácticas de la enseñanza
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional