Academical inclusion of the visually impaired
In Colombia, most of the disabled population is constituted by the visually impaired. Access to undergraduate education represents a major problem to this population, as only 1% are able to culminate higher education. In the case of the visually impaired, they have to face various challenges when en...
- Autores:
-
Amaya Porras, Cristian Mateo
Clavijo Pérez, María Camila
Nieto Díaz, Sara María
Ojeda Ramírez, Santiago
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/38955
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/38955
- Palabra clave:
- Dispositivos de ayuda para personas con discapacidades
Equipos de comunicación para personas con discapacidades
Aparatos para ciegos
Ciegos
Educación inclusiva
Ingeniería
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/