Cualificación de la práctica docente en el área de matemáticas con apoyo de TIC
The present research aims to analyze, reflect and transform the educational practice of the assistant math teacher from sixth grade of the Departmental Rural Educational Institution (I.E.R.D.) Laguna Senas Peñas, in the municipality of Cucunubá in the department of Cundinamarca. The foregoing taking...
- Autores:
-
Caicedo Bohórquez, Catalina
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61349
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/61349
- Palabra clave:
- Investigación acción en educación
Matemáticas
Prácticas de la enseñanza
Tecnología educativa
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional