Metodología analítica para incrementar el engagement de una cuenta de instagram
The following work presents an analytical methodology to determine elements through which the engagement of an Instagram account can be increased. This was done by extracting entities from publications of accounts followed by followers of a recognized Colombian celebrity, clustering them to find top...
- Autores:
-
González García, Jorge Enrique
Sanabria Guerrero, Daniela Carolina
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/51033
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/51033
- Palabra clave:
- Redes sociales en línea
Redes sociales
Medios de comunicación de masas
Clusters (Sistemas computacionales)
Aprendizaje automático (Inteligencia artificial)
Ingeniería
- Rights
- openAccess
- License
- https://repositorio.uniandes.edu.co/static/pdf/aceptacion_uso_es.pdf