El criterio pedagógico del docente como orientador del papel mediador de las TIC en sus prácticas de aula
The present research seeks to understand how the pedagogical criterion of the teacher is orienting the mediating role of ICT in three learning environments. In that regard, a qualitative approach is adopted on the basis of a multiple case study, in which three learning environments mediated by ICT a...
- Autores:
-
González Silva, Edith Giovanna
Pinzón González, Luisa Janeth
Rodríguez Hernández, Osman Orlando
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61274
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/61274
- Palabra clave:
- Estrategias de aprendizaje
Prácticas de la enseñanza
Tecnología educativa
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional