Adición de fracciones
Despite the fact that fractions are related to multiple situations of everyday life, in many contexts teaching overemphasizes the processes of memorization and manipulation of algorithms (Cramer et al. 1997). In most cases, students acquire procedural knowledge to work with fractions without knowing...
- Autores:
-
Ramírez Vanegas, Valentina
Mejía Mejía, Jaison
Patiño Pinzón, Dora Marcela
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/50926
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/50926
- Palabra clave:
- Fracciones
Aplicaciones (Matemáticas)
Análisis de error (Matemáticas)
Educación / Licenciaturas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional