Recursos educativos abiertos como posibilitadores de pensamiento crítico en dos ambientes de aprendizaje
The present study developed from a qualitative approach, based on action research. Thus, it described the educational needs found in the language and mathematics learning environments in a group of secondary education. The starting point was to analyze how the incorporation of Open Educational Resou...
- Autores:
-
Caicedo Casas, Sebastián
Cruz Forero, Luz Dary
Solano Briñez, Wilson René
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61370
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/61370
- Palabra clave:
- Innovaciones educativas
Pensamiento creativo
Recursos educativos
Tecnología educativa
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional