Designing, implementing and evaluating, a first step approach for computational thinking development in novice students
"In this study, an innovate way for teaching and learning Computational Thinking was designed, implemented and evaluated under the socio-cultural theory of education and the critical research method. On the one hand, the socio-cultural theory establishes that individuals interact in communities...
- Autores:
-
Buitrago Flórez, Francisco Javier
- Tipo de recurso:
- Doctoral thesis
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/38738
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/38738
- Palabra clave:
- Tecnología educativa - Investigaciones
Innovaciones educativas - Investigaciones
Prácticas de la enseñanza - Investigaciones
Pensamiento crítico - Investigaciones
Desarrollo curricular - Investigaciones
Educación / Licenciaturas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional