Propuesta de un módulo integrador STEM-EpC sobre el aprovechamiento de agua lluvia para una escuela rural multigrado unitaria
This work arose from the difficulties observed in the teaching-learning process in one-room rural schools and the need to train competent young people who may develop skills for the twenty-first century. Thus, an integrative proposal STEM-EpC is presented. In this, both the STEM areas, as well as th...
- Autores:
-
Rodríguez Barrera, Blanca Celmira
Lozano Peña, Dora Angela
Sarmiento Escobar, Josmary
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61379
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/61379
- Palabra clave:
- Ciencia
Ingeniería
Investigación cualitativa
Matemáticas
primaria
Método de proyectos
Tecnología
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional