Propuesta de un módulo integrador STEM-EpC sobre el aprovechamiento de agua lluvia para una escuela rural multigrado unitaria

This work arose from the difficulties observed in the teaching-learning process in one-room rural schools and the need to train competent young people who may develop skills for the twenty-first century. Thus, an integrative proposal STEM-EpC is presented. In this, both the STEM areas, as well as th...

Full description

Autores:
Rodríguez Barrera, Blanca Celmira
Lozano Peña, Dora Angela
Sarmiento Escobar, Josmary
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Universidad de los Andes
Repositorio:
Séneca: repositorio Uniandes
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61379
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/1992/61379
Palabra clave:
Ciencia
Ingeniería
Investigación cualitativa
Matemáticas
primaria
Método de proyectos
Tecnología
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional