Lectura extensiva en lengua extranjera usando la red social Facebook : una experiencia con estudiantes de grado once de la I.I. Cazucá - Soacha
The main purpose of this emporic study was to analyze how Extensive Reading (ER), influencies the reading comprehensive level in the english study as a foreign language (FL), in the students of eleventh grade from the Institución Educativa Cazucá, interacting with short texts through the social netw...
- Autores:
-
Vargas Sánchez, Juan Carlos
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61383
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/61383
- Palabra clave:
- Adquisición de segundo lenguaje
Métodos de estudio
Redes sociales
vInvestigaciones
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional