Implementación de una evaluación formativa mediado por un proceso de trabajo cooperativo en un aula de ciencias sociales del grado octavo
Searching for answers of how our evaluative process can be transformed into the classroom, we found that the sum of our interests allowed us to form a community of practice in which participation, negotiation and reification (Wenger, 2001) were a constant in the entire investigative process. In the...
- Autores:
-
Pérez Rodríguez, Adriana Patricia
Quicazán Baracaldo, Fabio René
Zambrano Parra, Yesenia
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61292
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/61292
- Palabra clave:
- Aprendizaje cooperativo
Ciencias sociales
Evaluación de estudiantes
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional