Implementación de una evaluación formativa mediado por un proceso de trabajo cooperativo en un aula de ciencias sociales del grado octavo

Searching for answers of how our evaluative process can be transformed into the classroom, we found that the sum of our interests allowed us to form a community of practice in which participation, negotiation and reification (Wenger, 2001) were a constant in the entire investigative process. In the...

Full description

Autores:
Pérez Rodríguez, Adriana Patricia
Quicazán Baracaldo, Fabio René
Zambrano Parra, Yesenia
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Universidad de los Andes
Repositorio:
Séneca: repositorio Uniandes
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61292
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/1992/61292
Palabra clave:
Aprendizaje cooperativo
Ciencias sociales
Evaluación de estudiantes
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional