Burn out and teaching identity in a binational cultural center in Bogotá, Colombia : a mixed methods study
The present research study examined the relationship between teachers' wellbeing and their perceptions of their professional identity in a binational cultural center in Bogotá, Colombia. The study had three main objectives. First, to determine the rate of Burn Out Syndrome in the participants....
- Autores:
-
Soto Becerra, Katherine Marcela
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/49415
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/49415
- Palabra clave:
- Educación como profesión
Síndrome de desgaste profesional
Autorrealización (Psicología)
Investigación cualitativa
Educación / Licenciaturas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional