Applying deep reinforcement learning to Berkeley's capture the flag game
"This project aimed to apply Deep Reinforcement Learning methods on Capture the Flag, a game designed for Berkeley's Introduction to AI (CS188) class. Furthermore, the potential of generating images from the state information of the game and using these as inputs to a Deep Neural Network w...
- Autores:
-
Rojas Herrera, Santiago
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/39251
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/39251
- Palabra clave:
- Aprendizaje por refuerzo (Aprendizaje automático)
Agentes inteligentes (Programas para computador)
Redes neurales (Computadores)
Ingeniería
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/