A critical systems perspective on how to improve a collaborative learning process
This thesis emerged as a way to describe and reflect on the learning acquired throughout the process of designing and implementing two Computer-Supported Collaborative Learning (CSCL) projects in the field of Mathematical Problem-Solving (MPS) in education. This included reflections about how to imp...
- Autores:
-
Barros Castro, Ricardo Abad
- Tipo de recurso:
- Doctoral thesis
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/7783
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/7783
- Palabra clave:
- Aprendizaje - Investigaciones
Tecnología educativa - Investigaciones
Matemáticas - Investigaciones
Solución de problemas - Investigaciones
Ingeniería
- Rights
- openAccess
- License
- https://repositorio.uniandes.edu.co/static/pdf/aceptacion_uso_es.pdf