Caracterización de la comunidad de educación matemática de habla hispana: una aproximación desde su documentación de acceso abierto
The general objective of the research is to characterize the Spanish-speaking Mathematics Education community in terms of its thematic trends that are manifested in the open access documentation it produces. To achieve its development, a specific taxonomy was produced in Mathematics Education whose...
- Autores:
-
Castro Valencia, Diana Paola
- Tipo de recurso:
- Doctoral thesis
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/51376
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/51376
- Palabra clave:
- Matemáticas
Profesores de matemáticas
Formación profesional de maestros
Planificación curricular
América Latina
Educación / Licenciaturas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional