La evaluación formativa como estrategia de aprendizaje para las matemáticas en estudiantes de grado cuarto en la Institución Educativa Gustavo Uribe Ramírez

"The present research arises from the need to strengthen the processes of formative evaluation within a public educational institution, located in the Municipality of Granada, Cundinamarca, based on the understanding of its official and operational curriculum, and from its particular context ....

Full description

Autores:
Martínez Rodríguez, Diana Ibeth
Franco Reina, Leidy Maritza
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Universidad de los Andes
Repositorio:
Séneca: repositorio Uniandes
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61704
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/1992/61704
Palabra clave:
Aprendizaje cooperativo
Evaluación educativa
Evaluación formativa
Matemáticas
primaria
Prácticas de la enseñanza
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional