Una propuesta de diseño curricular para una iniciativa de educación económica, financiera y de emprendimiento en el Colegio San Bartolomé La Merced

This document presents the curriculum design for an economic, financial and entrepreneurship education initiative at the San Bartolomé La Merced school in Bogota, Colombia. This is done using the Backward Design model, a curriculum design method proposed by the Understanding by Design (UbD) conceptu...

Full description

Autores:
Maestre Romero, Valeria Zaray
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad de los Andes
Repositorio:
Séneca: repositorio Uniandes
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/51411
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/1992/51411
Palabra clave:
Colegio San Bartolomé La Merced (Bogotá, Colombia)
Desarrollo curricular
Economía
Finanzas
Emprendimiento
Aprendizaje basado en problemas
Educación / Licenciaturas
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional