Reflexiones sobre la práctica docente en la implementación de estrategias metacognitivas en producciones escritas con estudiantes de grado quinto
The present study arose from a need that we observe like Spanish teachers in our classroom. The students were presenting difficulties of capturing the ideas of structured and assertive form in a certain communicative situation. Fruit of our reflections, we understood that the orientation in the proc...
- Autores:
-
Moreno Avila, Gloria Esperanza
Moreno Montaño, Sandra Isabel
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61271
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/61271
- Palabra clave:
- Escritura
Estrategias de aprendizaje
Prácticas de la enseñanza
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional