Promoviendo el aprendizaje colaborativo por medio de la inteligencia colectiva mediada por TIC
This research aims to evaluate the incorporation of principles of collective intelligence in the collaborative learning of sixth grade students in an educational institution. To this end, the study of the pragmatic paradigm was started using a mixed method of concurrent order. This allowed the colle...
- Autores:
-
Barreto Apolinar, Javier Hernando
Castellanos Martínez, Luz Aminta
Tautiva Agudelo, Fabio Armando
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61384
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/61384
- Palabra clave:
- Aprendizaje combinado
Rendimiento académico
Tecnología educativa
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional