Effects of technology-enhanced CLIL-based environmental learning projects on school students' learning outcomes in the public sector
In Colombia, bilingual education has become a vibrant topic of interest, offering a common ground for academic discussions among scholars, policy-makers, stakeholders, and the public in general. The discussions revolve around the definition of bilingualism in a multicultural country such as Colombia...
- Autores:
-
Garzón Díaz, Edgar Alonso
- Tipo de recurso:
- Doctoral thesis
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/38708
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/38708
- Palabra clave:
- Enseñanza bilingüe - Investigaciones - Colombia
Adquisición de segundo lenguaje - Investigaciones - Colombia
Artes del lenguaje - Relación con las materias de estudio
Educación / Licenciaturas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional