Effects of technology-enhanced CLIL-based environmental learning projects on school students' learning outcomes in the public sector

In Colombia, bilingual education has become a vibrant topic of interest, offering a common ground for academic discussions among scholars, policy-makers, stakeholders, and the public in general. The discussions revolve around the definition of bilingualism in a multicultural country such as Colombia...

Full description

Autores:
Garzón Díaz, Edgar Alonso
Tipo de recurso:
Doctoral thesis
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad de los Andes
Repositorio:
Séneca: repositorio Uniandes
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/38708
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/1992/38708
Palabra clave:
Enseñanza bilingüe - Investigaciones - Colombia
Adquisición de segundo lenguaje - Investigaciones - Colombia
Artes del lenguaje - Relación con las materias de estudio
Educación / Licenciaturas
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional